Педагоги-організатори

/Files/images/admin/104 копи.jpg

Щипанова Наталія Олександрівна /Files/photogallery/1249/IMG_2491(1).jpg

Петренко Ольга Павлівна

/Files/photogallery/1249/SAM_2794(1).JPG

/Files/images/admin/104 копи.jpg

Посадові обов'язки.

Планує і організовує позаурочну виховну роботу з дітьми, підлітками, молоддю в освітніх установах. Вивчає індивідуальні особливості учнів, вихованців, сприяє розвитку їх здібностей, талантів, навичок самодіяльності, самоврядування, організації змістовного дозвілля і відпочинку. Настановленням і особистим прикладом утверджує повагу до принципів загальнолюдської моралі: правди, справедливості, відданості, патріотизму, гуманізму, доброти, стриманості, працелюбства, поміркованості, інших доброчинностей. Виховує повагу до батьків, жінки, культурно-національних, духовних, історичних цінностей України, стимулює дбайливе ставлення до навколишнього середовища. Готує дітей, підлітків до свідомого життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами. Дотримується педагогічної етики, поважає гідність учнів, вихованців, захищає їх від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігає вживанню ними алкоголю, наркотиків, іншим шкідливим звичкам, пропагує здоровий спосіб життя. Спільно з педагогічним колективом сприяє створенню здорових, безпечних умов навчально-виховного процесу. Постійно підвищує свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру.

/Files/images/admin/104 копи.jpg

Кваліфікаційні вимоги

Педагог-організатор вищої категорії має вищу педагогічну освіту, проявляє високий рівень професіоналізму, ініціативи, творчості, досконало володіє ефективними формами, методами організації позаурочної навчально-виховної роботи, забезпечує результативність, якість своєї праці, відзначається загальною культурою, високими моральними якостями.

Педагог-організатор І категорії має вищу педагогічну, гуманітарну освіту, проявляє ґрунтовну професійну компетентність, добре володіє ефективними формами, методами організації позаурочної навчально-виховної роботи, досяг результативності, якості педагогічної праці, відзначається загальною культурою, високими моральними якостями. Стаж педагогічної роботи - не менше 3 років, при наявності вченого ступеня, звання - 1 рік.

Педагог-організатор II категорії має вищу педагогічну, гуманітарну, як виняток, іншу вищу освіту, проявляє достатній професіоналізм, використовує сучасні форми і методи позаурочної навчально-виховної роботи, працює продуктивно, відзначається загальною культурою, високими моральними якостями. Стаж педагогічної роботи - не менше 1 року.

Педагог-організатор має вищу або середню спеціальну освіту, професійно компетентний, забезпечує нормативні рівні до організації позаурочної навчально-виховної роботи, задовольняє загальним етичним та культурним вимогам до педагогічних працівників.

/Files/images/admin/104 копи.jpgМодель професійної компетентності педагога-організатора

І. Педагог-організатор повинен знати:

1. Основи загальнокультурної підготовки:

основні віхи історичного та культурного розвитку України;

державну мову відповідно до чинного законодавства про мови в Україні.

2. Дисципліни психолого-педагогічного циклу:

основи педагогіки;

сутність процесу виховання, його загальних і конкретних цілей, завдань, організаційних форм, засобів, методів;

форми і методи виховання громадянина України;

анатомо-фізіологічні, вікові, психологічні особливості учнів;

зміст, форми і методи роботи з батьками;

зміст, форми і методи організації дозвілля дітей;

соціально-педагогічні основи профілактики правопорушень.

3. Методологію новаторсько-оригінальних дій:

наукові основи інноваційних технологій виховання;

моделі виховних систем шкіл нового типу;

педагогічні інновації в зарубіжній теорії і практиці.

4. Законодавчо-нормативне забезпечення.

II. Педагог-організатор повинен володіти уміннями:

загальнопедагогічними:

а) діагностико-прогностичними:

ефективно застосовувати теоретичні професійні знання в практичній діяльності;

здійснювати аналіз методичної та іншої літератури і визначати найбільш оптимальні прийоми організації позанавчальної діяльності учнів;

розробляти необхідне методичне забезпечення позакласних виховних заходів;

вміти визначати конкретну мету виховного заходу, завдання виховного впливу;

вміти аналізувати результати своєї роботи і робити висновки щодо їх вдосконалення.

б) організаторськими:

надавати допомогу у створенні та організації діяльності дитячих організацій, об'єднань, рухів на основі співробітництва, творчої співдіяльності;

планувати і організовувати позакласну виховну роботу;

координувати діяльність організацій, об'єднань у навчальному закладі та поза ним;

спільно з педагогічним колективом розвивати мережу гуртків, клубів, об'єднань за інтересами, залучати до них дітей;

вживати заходи щодо попередження бездоглядності та правопорушень серед неповнолітніх.

в) фаховими:

володіти методикою організації позакласної діяльності дітей;

володіти методикою підготовки, проведення, аналізу виховних заходів;

розвивати творчі інтереси дітей, їх інтелектуальні здібності;

знати і володіти формами і засобами національно-культурного відродження школи і впровадження в життя народних традицій, звичаїв, обрядів, свят рідної мови, народної пісні тощо.

/Files/images/admin/104 копи.jpg

Документація, за ведення якої відповідає педагог-організатор

Портфоліо органів учнівського самоврядування.

Щоденник педагога-організатора.

Плани роботи (річні, місячні, тематичні).

Що контролює адміністрація закладу

Раціональне використання робочого часу.

Якість виконання основних посадових обов'язків та поточних доручень.

Планування роботи.

Результати виховних заходів.

Активність участі в громадському житті школи.

Креативність та фаховий рівень працівника.

Звіти та самоаналізи роботи.

Ретельність ведення документації.

/Files/images/admin/104 копи.jpg

Циклограма роботи педагога-організатора

Щодня:

планує роботу згідно з функціональними обов'язковими та адміністративними директивами;

перевіряє якість чергування учнів по школі;

інформує учнів та учителів про поточні позакласні та позашкільні заходи;

надає допомогу активістам у здійсненні ними громадських доручень;

слідкує за дотриманням санітарно-гігієнічних правил та морально-етичних вимог у закладі;

проводить індивідуальні чи групові заняття зі школярами згідно із планом.

Щотижня:

планує роботу згідно з посадовими обов'язковими та адміністративними директивами;

проводить засідання одного із секторів органу учнівського самоврядування;

проводить розважально-пізнавальний захід у межах класу (чи паралелі класів, згідно плану).

Щомісяця:

планує роботу згідно з функціональними обов'язками та адміністративними директивами;

готує загальношкільний розважально-пізнавальний захід (конкурс, змагання, вікторину, дискотеку тощо);

координує роботу та сприяє організованому проведення засідання органу учнівського самоврядування;

забезпечує випуск друкованого органу учнівського самоврядування (газети, стіннівки, журналу і т.д.);

забезпечує проведення загальношкільного заходу культурно-естетичного спрямування (культпоходу, виступу артистів у межах закладу, зустрічі із відомими людьми, театральних вечорниць, виступів аматорських учнівських колективів і т.д.);

бере участь у роботі школи м/о к/к;

бере участь у методичних міських (обласних) нарадах, семінарах, конференціях.

Двічі на навчальний рік:

сприяє проведенню загальношкільних учнівських зборів;

сприяє проведенню загальношкільної учнівської конференції.

Раз на семестр:

проводить підсумки зробленого;

визначає перспективи діяльності на наступний семестр.

У кінці навчального року:

здає звіт про виконану роботу;

подає пропозиції до загальношкільного плану виховної роботи.

Основні сфери діяльності педагога-організатора

Організація учнівського самоврядування.

Організація та проведення позакласних заходів.

Забезпечення якісного рівня дозвілля школярів у позаурочний час.

Максимальне залучення учнів до усіх форм та видів позакласної роботи та позашкільної діяльності.

/Files/images/admin/104 копи.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930