• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Сторінка психолога

Картинки по запросу шкільний психолог

Рекомендації учням щодо того, як краще побудувати взаємини з однокласниками

1. Для початку познайомся з однокласниками. Чим більше дружніх контактів буде, тим біль­шим буде коло твого спілкування в колективі.

2. Дізнайся, як їх звуть, відрекомендуйся сам, розкажи про себе, дізнайся про школу - де їдальня, туалет, коли велика перерва; вияв­ляй цікавість.

3. Запам'ятай імена однолітків, із якими ти по­знайомився: людям дуже приємно, коли до них звертаються на ім'я.

4. Поводься природно, про людину говорять її вчинки, тільки вони можуть скласти тобі імідж.

5. Не чекай загальної любові, однокласники спо­чатку будуть придивлятися до тебе, а потім уже полюблять чи навпаки. Це залежить тіль­ки від тебе.

6. Приходячи вранці до класу, вітайся, але не обов'язково це робити персонально з кожним. Загального «Привіт!» з усмішкою на обличчі буде достатньо. Тільки враховуй, що з учня­ми, які прийшли пізніше за тебе, привітатися потрібно персонально.

7. Бажано не виділятися в одязі, вибери стиль, в якому тобі буде комфортно, але максималь­но наближений до того, що носять учні у твоє­му класі.

8. Частіше усміхайся, непривітних людей ніхто не любить.

9. Якщо хтось з однокласників забув удома щось, наприклад ручку, а в тебе є зайва, можна дати покористуватися, за це ти отримаєш додаткові бали.

10. Якщо ти чогось не знаєш, не соромся, спитай про це друзів. Багатьом подобається, коли до них звертаються по допомогу.

11. Знайди з друзями спільні інтереси, обміняйся контактами, телефонними номерами.

12. Коли друзі хворіють, обов'язково подзвони, розкажи, що цікавого дізнався в школі, поді­лися домашнім завданням, поговори про щось, бо людині вдома самій сумно.

13. Якщо комусь із твоїх друзів сумно, обереж­но розпитай, що сталося, запропонуй свою до­помогу. Іноді від звичайної уваги людині стає краще.

14. Намагайся ніколи нікого не обговорювати, пліткарів ніхто не любить.

15. Про ставлення до себе можна судити з того, як часто до тебе звертаються по допомогу, за пора­дою, запрошують кудись, діляться секретами.

Рекомендації класному керівнику і вчителям щодо адаптації дитини до нових умов шкільного життя

1. Зустрітися з батьками учня.

2. Обговорити індивідуальні особливості та особли­вості характеру учня. Звернути увагу на психо­емоційний стан дитини. З'ясувати, за якою про­грамою навчався учень у попередній школі.

3. Ознайомити учня з «організаційною сторо­ною» — навчити орієнтуватися в системі ка­бінетів, у шкільному щоденнику відмітити нумерацію кабінетів та занотувати прізвища вчителів, надати номери контактних телефо­нів для зв'язку.

4. У новій школі, класі учень стикається з но­вими вчителями, однолітками, у нього зни­жується самооцінка, виникає почуття неу­спішності, тому вчителям потрібно тимчасово знизити вимоги до навчання, намагатися кра­ще вивчити сильні та слабкі сторони учня, до­помогти адаптуватися до класного колективу, створюючи ситуацію успіху на уроках.

5. Ввести учня в учнівський колектив: дати по­сильне доручення, залучати до класних і шкіль­них справ, надавши змогу проявити себе з кра­щого боку, спираючись на здібності учня.

70 СПОСОБІВ СКАЗАТИ «ДУЖЕ ДОБРЕ»

(інформація для вчителів)

1. Ти зараз на правильному шляху.

2. Пречудово!

3. У тебе це вийшло.

4. Правильно.

5. Це добре.

6. Супер!

7. Я пишаюся тим, як ти працював.

8. Ти робиш це дуже добре.

9. Це набагато краще.

10. Гарна робота.

11. Я щаслива бачити цю роботу.

12. Ти робиш гарну роботу.

13. Ти близький до істини.

14. Мої вітання.

15. Це те, що треба.

16. Я знала, що ти можеш це зробити.

17. Зараз ти це зрозумів.

18. Нарешті!

19. Ти швидко вчишся.

20. Працюючи так само, ти досягнеш багато чого.

21. Я не зуміла б зробити краще.

22. Це правильний шлях.

23. З кожним днем у тебе виходить краще.

24. Це гарний спосіб.

25. Ти нічого не проґавив.

26. Так тримати!

27.Надзвичайно.

28.Прекрасно.

29.Це найкраще.

30.Остаточно.

31.Сенсаційно.

32.Тепер нічого тебе не зупинить.

33.Відмінно.

34.Це була першокласна робота.

35.Чудово.

36.Ще краще.

37.Твій мозок попрацював на славу.

38.Ти досягнеш успіху.

39.Це видатний винахід.

40.Фантастика!

41.Неймовірно!

42.Це чудова робота.

43.Ти робиш це красиво.

44.Як ти багато зробив.

45.Розумник.

46.Ти дійсно це покращив.

47.Прегарно!

48.Вітаю!

49.Твоя правда!

50.Так тримати!

51.Ти зробив це вчасно.

52.Мені подобається хід твоїх думок.

53.Я пишаюся тобою. 54.

Дуже приємно вчити розумних дітей.

55.Велика тобі подяка.

56.Я ніколи не бачила нічого кращого.

57.Твоя робота принесла багато радості.

58.Молодчина!

59.Повний порядок.

60.Серйозний прорив.

61.Ось цього я ще не бачила.

62.Ти неперевершений сьогодні.

63.Це вже успіх.

64.Це твоя перемога.

65.Тепер ти відчуваєш свої можливості.

66. Ти справжній майстер.

67. Щиросердно рада за тебе.

68. Не можу навіть передати свого захоплення.

69. Грандіозно!

70. Я вірю в тебе, у тебе завжди виходитиме не гірше

Слова підтримки та заохочення для забезпечення позитивної емоційної атмосфери на уроці

Давай спробуємо ще раз.

У мене теж не одразу все виходило, тому не втрачай надії. Я завжди вважала, що ти зможеш це зробити. Повір у себе.

Я можу зрозуміти твій стан.

Я тебе розумію.

Я впевнена, що ти можеш.

Разом ми зможемо.

Сьогодні вийде краще, ніж учора.

Мені подобається те, що ти зробив.

Навіть, якщо ти помилишся, я допоможу тобі.

Ти талановитий,

Я пишаюся тобою.

Я впевнена у твоїх силах, здібностях, знаннях.

Мені приємно спілкуватися з тобою.

Я вірю в те, що все вийде.

Давай спробуємо зробити якнайкраще.

Цікава відповідь, оригінальна відповідь.

Відчувається співпраця.

Дитині потрібно, щоб її:

  • розуміли;
  • любили;
  • визнавали;
  • поважали.

Якщо ця потреба не задовольняється, виникає негативний емо­ційний стан:

  • біль;
  • страх;
  • агресія;
  • образа.

Працюючи з проблемними дітьми, скористайтеся такими пора­дами:

  1. Діти навчаються життю у життя.
  2. Якщо дитину постійно критикувати — вона вчиться ненавидіти.
  3. Якщо дитина живе в атмосфері ворожості — вона вчиться агре­сивності.
  4. Якщо дитину висміюють — вона стає замкненою.
  5. Якщо дитині постійно докоряють — вона вчиться жити з почуттям провини.
  6. Якщо дитину підбадьорювати — вона вчиться вірити у себе.
  7. Якщо дитину хвалити — вона вчиться бути вдячною.
  8. Якщо дні пну підтримувати — вона вчиться вірити у себе.
  9. Якщо дитина живе в атмосфері доброзичливості — вона вчиться знаходити любов у цьому світі.

Загальні поради батькам першокласників

  1. Вранці будіть дитину спокійно, з усмішкою та лагідним словом.
  2. Не згадуйте вчорашні прорахунки, особливо мізерні, не вживайте образливих слів.
  3. Не підганяйте її, розрахувати час — це ваш обов'язок, якщо ж ви цю проблему не вирішили, — провини дитини у цьому немає.
  4. Не відправляйте дитину до школи без сніданку: там вона багато працює, витрачає сили, потребує поповнення енергії. Коли щось не ви­ходить, порадьтеся з учителем, психологом.
  5. Відправляючи дитину до школи, побажайте їй успіхів, скажіть кілька лагідних слів без подібних застережень: «Дивись, поводься гарно!», «Щоб не було поганих оцінок!» тощо. У дитини попереду важка праця.
  6. Зустрічайте дитину спокійно, не ставте їй тисячу запитань, дайте їй розслабитись (згадайте, як вам тяжко після важкого робочого дня).
  7. Коли дитина збуджена і хоче з вами чимось поділитись, не відмов­ляйте їй у цьому, вислухайте, на це ви не витратите багато часу.
  8. Якщо дитина замкнулась, щось її турбує, не наполягайте на пояс­ненні її стану, хай заспокоїться, тоді вона все сама розкаже.
  9. Зауваження вчителя вислуховуйте без дитини.
  10. Вислухавши, не поспішайте сваритися. Говоріть з дитиною спокійно.
  11. При спілкуванні з дитиною не вживайте вислову: «Якщо ти будеш добре вчитись, то...». Часом умови ставляться важкі — і тоді ви опиняє­теся у незручному становищі.
  12. Протягом дня знайдіть (намагайтесь знайти) півгодини для спіл­кування з дитиною. У цей час найважливішими повинні бути справи дитини, її біль, її радощі.
  13. У сім'ї повинна бути єдина тактика спілкування всіх дорослих з ди­тиною. Всі суперечки щодо виховання дитини вирішуйте без неї. Не зайвим буде почитати літературу для батьків, там ви знайдете багато корисного.
  14. Завжди будьте уважними до стану здоров'я дитини, коли щось турбує її: головний біль, поганий настрій. Найчастіше це об'єктивні показники втоми, перевантаження.
  15. Пам'ятайте, що діти люблять казки, особливо перед сном, або піс­ню, лагідні слова. Не лінуйтесь подарувати це для них. Це їх заспокоїть, зніме денне напруження, допоможе спокійно заснути і відпочити.
  16. Не нагадуйте перед сном про неприємні речі, про роботу. Завтра новий трудовий день — і дитина повинна бути готова до нього. А до­помогти в цьому їй повинні батьки своїм доброзичливим ставленням. Чекати ж якогось дива, радісних поривів душі, доброти треба терпляче, відшукуючи ці риси в дитині, постійно заохочувати її.
Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Липень 2020 Наступна
ПВСЧПСН
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031