1. Для початку познайомся з однокласниками. Чим більше дружніх контактів буде, тим більшим буде коло твого спілкування в колективі.
2. Дізнайся, як їх звуть, відрекомендуйся сам, розкажи про себе, дізнайся про школу - де їдальня, туалет, коли велика перерва; виявляй цікавість.
3. Запам'ятай імена однолітків, із якими ти познайомився: людям дуже приємно, коли до них звертаються на ім'я.
4. Поводься природно, про людину говорять її вчинки, тільки вони можуть скласти тобі імідж.
5. Не чекай загальної любові, однокласники спочатку будуть придивлятися до тебе, а потім уже полюблять чи навпаки. Це залежить тільки від тебе.
6. Приходячи вранці до класу, вітайся, але не обов'язково це робити персонально з кожним. Загального «Привіт!» з усмішкою на обличчі буде достатньо. Тільки враховуй, що з учнями, які прийшли пізніше за тебе, привітатися потрібно персонально.
7. Бажано не виділятися в одязі, вибери стиль, в якому тобі буде комфортно, але максимально наближений до того, що носять учні у твоєму класі.
8. Частіше усміхайся, непривітних людей ніхто не любить.
9. Якщо хтось з однокласників забув удома щось, наприклад ручку, а в тебе є зайва, можна дати покористуватися, за це ти отримаєш додаткові бали.
10. Якщо ти чогось не знаєш, не соромся, спитай про це друзів. Багатьом подобається, коли до них звертаються по допомогу.
11. Знайди з друзями спільні інтереси, обміняйся контактами, телефонними номерами.
12. Коли друзі хворіють, обов'язково подзвони, розкажи, що цікавого дізнався в школі, поділися домашнім завданням, поговори про щось, бо людині вдома самій сумно.
13. Якщо комусь із твоїх друзів сумно, обережно розпитай, що сталося, запропонуй свою допомогу. Іноді від звичайної уваги людині стає краще.
14. Намагайся ніколи нікого не обговорювати, пліткарів ніхто не любить.
15. Про ставлення до себе можна судити з того, як часто до тебе звертаються по допомогу, за порадою, запрошують кудись, діляться секретами.
1. Зустрітися з батьками учня.
2. Обговорити індивідуальні особливості та особливості характеру учня. Звернути увагу на психоемоційний стан дитини. З'ясувати, за якою програмою навчався учень у попередній школі.
3. Ознайомити учня з «організаційною стороною» — навчити орієнтуватися в системі кабінетів, у шкільному щоденнику відмітити нумерацію кабінетів та занотувати прізвища вчителів, надати номери контактних телефонів для зв'язку.
4. У новій школі, класі учень стикається з новими вчителями, однолітками, у нього знижується самооцінка, виникає почуття неуспішності, тому вчителям потрібно тимчасово знизити вимоги до навчання, намагатися краще вивчити сильні та слабкі сторони учня, допомогти адаптуватися до класного колективу, створюючи ситуацію успіху на уроках.
5. Ввести учня в учнівський колектив: дати посильне доручення, залучати до класних і шкільних справ, надавши змогу проявити себе з кращого боку, спираючись на здібності учня.
1. Ти зараз на правильному шляху.
2. Пречудово!
3. У тебе це вийшло.
4. Правильно.
5. Це добре.
6. Супер!
7. Я пишаюся тим, як ти працював.
8. Ти робиш це дуже добре.
9. Це набагато краще.
10. Гарна робота.
11. Я щаслива бачити цю роботу.
12. Ти робиш гарну роботу.
13. Ти близький до істини.
14. Мої вітання.
15. Це те, що треба.
16. Я знала, що ти можеш це зробити.
17. Зараз ти це зрозумів.
18. Нарешті!
19. Ти швидко вчишся.
20. Працюючи так само, ти досягнеш багато чого.
21. Я не зуміла б зробити краще.
22. Це правильний шлях.
23. З кожним днем у тебе виходить краще.
24. Це гарний спосіб.
25. Ти нічого не проґавив.
26. Так тримати!
27.Надзвичайно.
28.Прекрасно.
29.Це найкраще.
30.Остаточно.
31.Сенсаційно.
32.Тепер нічого тебе не зупинить.
33.Відмінно.
34.Це була першокласна робота.
35.Чудово.
36.Ще краще.
37.Твій мозок попрацював на славу.
38.Ти досягнеш успіху.
39.Це видатний винахід.
40.Фантастика!
41.Неймовірно!
42.Це чудова робота.
43.Ти робиш це красиво.
44.Як ти багато зробив.
45.Розумник.
46.Ти дійсно це покращив.
47.Прегарно!
48.Вітаю!
49.Твоя правда!
50.Так тримати!
51.Ти зробив це вчасно.
52.Мені подобається хід твоїх думок.
53.Я пишаюся тобою. 54.
Дуже приємно вчити розумних дітей.
55.Велика тобі подяка.
56.Я ніколи не бачила нічого кращого.
57.Твоя робота принесла багато радості.
58.Молодчина!
59.Повний порядок.
60.Серйозний прорив.
61.Ось цього я ще не бачила.
62.Ти неперевершений сьогодні.
63.Це вже успіх.
64.Це твоя перемога.
65.Тепер ти відчуваєш свої можливості.
66. Ти справжній майстер.
67. Щиросердно рада за тебе.
68. Не можу навіть передати свого захоплення.
69. Грандіозно!
70. Я вірю в тебе, у тебе завжди виходитиме не гірше
Давай спробуємо ще раз.
У мене теж не одразу все виходило, тому не втрачай надії. Я завжди вважала, що ти зможеш це зробити. Повір у себе.
Я можу зрозуміти твій стан.
Я тебе розумію.
Я впевнена, що ти можеш.
Разом ми зможемо.
Сьогодні вийде краще, ніж учора.
Мені подобається те, що ти зробив.
Навіть, якщо ти помилишся, я допоможу тобі.
Ти талановитий,
Я пишаюся тобою.
Я впевнена у твоїх силах, здібностях, знаннях.
Мені приємно спілкуватися з тобою.
Я вірю в те, що все вийде.
Давай спробуємо зробити якнайкраще.
Цікава відповідь, оригінальна відповідь.
Відчувається співпраця.
![]() ![]() | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |