У ОЗО "Морозівський ліцей ім. Д.Поповича" значна увага приділяється роботі з обдарованими дітьми.
Багаторічний досвід підготовки учнів НВК, які досягли вагомих результатів на районних і обласних конкурсах-захистах наукових робіт, дозволяє зробити кілька принципових висновків.
По-перше, оволодіння учнями науковими знаннями, практичними вміннями та навичками організувати дослідницьку роботу — це ще не до кінця усвідомлений нами потужний резерв підвищення ефективності шкільного навчального процесу, включення учнів до системи вищої освіти. Він виступає невід'ємним компонентом системи розвиваючого і творчого розвитку учнів, його методологічна, теоретична й методична розробка є досить перспективною й актуальною проблемою.
По-друге, успішна наукова підготовка учнів можлива за умов системної організації навчально-виховного процесу, усвідомлення всім колективом вчителів його необхідності, активним включенням до наукового процесу предметних методичних об'єднань учителів, введенням стимулюючих впливів участі учнів у дослідницькій роботі (наукових товариств, курсових робіт, групову та індивідуальну підготовку наукових робіт), координацію наукової діяльності закладу з науково-методичними структурами району й області (МАН, науково-методичним центром, вищими навчальними закладами).
Для того, щоб обдарована дитина розкрилася, необхідно мати не тільки природні якості, але й хорошу освіту і відповідне соціальне середовище. Талановита дитина навчається, займається наукою, творчістю не за оцінку, не за винагороду, одним словом, не за похвалу, а тому, що їй подобається навчатись, вона отримує задоволення від творчості звіту керівника школи, який проходив у червні поточного року. Без перебільшення можна сказати, що в школі на сьогоднішній день створена унікальна система роботи зі здібними й обдарованими дітьми, яка дозволяє готувати їх до предметних олімпіад, різноманітних конкурсів. Учнів НВК протягом останніх років входять до складу збірної команди району для участі в ІІI етапі Всеукраїнських олімпіад із предметів математики, правознавства, трудового навчання.
Плідній роботі педагогічного колективу сприяє розроблена «Програма розвитку обдарованих та здібних дітей», наявний банк даних обдарованих та здібних дітей, тісна співпраця педагогічного колективу з батьками та використання передового педагогічного досвіду з питань організації роботи з обдарованою молоддю.