№ з/п | Завдання Концепції | Зміст заходу | Термін | Виконавці |
1 | Забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості в Україні відповідно до її інтересів та можливостей | Створювати належні умови для рівного доступу до якісної освіти ня організаційно-правових засад діяльності школи, їх належного. Вжити заходи для забезпечен кадрового, навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення | Постійно | Адміністрація НВК |
2 | Виховання правової культури, поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки – Герба, Прапора, Гімну України та історичних святинь | У школі забезпечити розміщення державної символіки, виконання державного Гімну та підняття державного Прапора перед початком занять та під час проведення різноманітних урочистих зібрань, спортивних змагань, інших масових заходів | Постійно | Адміністрація НВК,педагоги-організатори |
Проведення в школі заходів до Дня Державного Прапора України. | Серпень | Педагоги-організатори |
Проведення в школі правової освіти та виховання, направленої на розвиток у школярів почуття власної гідності, усвідомлення своїх прав і місця в суспільстві, можливості реалізації своїх прав у поєднанні з виконанням обов’язків. | Постійно | Адміністрація НВК, педагоги-організатори, класні керівники, вчитель історії та правознавства |
Забезпечити проведення циклу заходів за темою: «Мої права і обов’язки за Конституцією України». | Листопад 2016 | Вчитель історії та правознавства |
3 | Сприяння набуттю молоддю соціального досвіду, успадкування духовних та культурних надбань українського народу | Проводити серед учнівської молоді освітню, інформаційну роботу з вивчення, популяризації національної історії та культури шляхом ознайомлення з об'єктами історичної та культурної спадщини України, області, району, села, використовуючи активні форми роботи. | Постійно | Вчитель історії |
4 | Формування мовної культури, оволодіння та вживання української мови як духовного коду нації | Проводити різноманітні творчі конкурси знавців української мови, літературні вечори. | Лютий – березень 2017 | Вчителі української мови та літератури |
У плані роботи школи передбачати заходи з відзначення Днів української писемності та мови | Листопад | Вчителі української мови та літератури |
Забезпечення участі у шкільних та районних етапах конкурсу учнівської творчості відповідно до Указу Президента України «Про Всеукраїнський конкурс учнівської творчості», присвяченого Шевченківським дням під гаслом «Об’єднаймося ж, брати мої». | Грудень | Заступник директора з НВР, вчителі української мови та літератури |
Забезпечення участі учнів у поетичному конкурсі для школярів «Зерна доброти». | Протягом року | Вчителі української мови та літератури, вчителі початкових класів |
5 | Формування духовних цінностей українського патріота: почуття патріотизму, національної свідомості, любові до українського народу, його історії, Української держави, рідної землі, родини, гордості за минуле і сучасне, на прикладах героїчної історії українського народу та кращих зразків культурної спадщини | Організувати роботу щодо залучення учнів до вивчення історичного минулого, культури українського народу, пропагування здобутків національної духовної спадщини шляхом проведення міських акцій, конкурсів патріотичного спрямування. | Постійно | Вчитель історії |
Забезпечити проведення в школі зустрічей, вечорів пам'яті, творчих конкурсів, походів шляхами бойової слави, з метою пропагування та виховання дітей та учнівської молоді на кращих зразках героїчної історії країни, славних бойових і трудових традицій старшого покоління | Жовтень, квітень | Заступник директора з НВР О, педагоги-організатори, вчитель історії, класні керівники |
Забезпечення вивчення та узагальнення досвіду школи, окремих вчителів з питань національно-патріотичного виховання учнівської молоді. | | Заступник директора з НВР |
Забезпечити участь в щорічних конкурсах на кращу творчу та науково-дослідницьку, пошукову роботу серед учнівської молоді з вивчення невідомих сторінок історії та культури рідного краю, села (фотографії, живопис, література, тематичні екскурсії), | Постійно | Педагоги-організатори, вчитель історії |
Відзначення шевченківських днів (за окремим планом) | Березень 2017 | Педагогічний колектив школи |
Взяти участь у створенні інформаційно-комунікаційних проектів "Україна – моя Батьківщина" | Березень | Вчитель історії |
Організація та проведення заходів до Дня Перемоги та інших пам’ятних дат. | Постійно | Заступник директора з НВР , педагоги-організатори |
6 | Відновлення і вшанування національної пам’яті | У планах роботи школи передбачати заходи, відповідно до Календаря дат, рекомендованого Громадською радою з національно-патріотичного виховання при Міністерстві освіти і науки України | Постійно | Заступник директора з НВР,педагоги-організатори |
Організувати у школі виставки фото- та архівних документів, що ілюструють становлення та розвиток українського державотворення. | Квітень | Педагоги-організатори,бібліотекар |
Організувати у бібліотеці школи тематичні експозиції до Дня захисника України та до Дня Збройних Сил України | Щороку 14 жовтня та 6 грудня | Бібліотекар |
8 | Формування психологічної та фізичної готовності молоді до виконання громадянського і конституційного обов’язку щодо відстоювання національних інтересів та незалежності держави, підвищення престижу і розвиток мотивації молоді до державної та військової служби | Проведення днів відкритих дверей спільно з органам виконавчої влади та місцевого самоврядування, правоохоронними органами | Постійно | Заступник директора з НВР , педагоги-організатори, класні керівники |
Забезпечувати участь у спартакіадах допризовної молоді | Щорічно | Вчитель фізичної культури, вчитель захисту Вітчизни |
9 | Відродження та розвиток українського козацтва як важливої громадської сили військово-патріотичного виховання молоді | Взяти участь у військово-патріотичній грі «Сокіл» («Джура») | Відповідно до Положення про проведення ігор | Вчитель фізичного виховання, вчитель захисту Вітчизни |
Забезпечувати участь у Всеукраїнській фізкультурно-оздоровчому патріотичному фестивалі „Нащадки козацької слави | Щороку | Вчитель фізичного виховання педагоги-організатори |
10 | Забезпечення духовної єдності поколінь, виховання поваги до батьків, людей похилого віку, турбота про молодших та людей з особливими потребами | Здійснювати у школі як форму виховної роботи шефський патронат між учнями молодших та старших класів | Постійно | Педагоги-організатори, класні керівники, класоводи |
У планах роботи школи передбачати заходи з відзначення Дня Матері | Травень | Заступник директора з НВР , педагоги-організатори |
Підтримка та розвиток в колі молодіжного волонтерського руху, залучення школярів до посильної допомоги людям похилого віку, інвалідам. | Постійно | Педагоги-організатори |
Забезпечення участі школярів у заходах Всеукраїнського благодійного проекту «Добро починається з тебе», що проводиться Міжнародним благодійним фондом «Україна 3000»; у заходах Всеукраїнської акції «Почуйте всі!», що проводиться Всеукраїнським благодійним фондом «Серце до серця» | Постійно | Заступник директора з НВР, педагоги-організатори |
11 | Консолідація діяльності органів державного управління та місцевого самоврядування, навчальних закладів, громадських організацій щодо національно-патріотичного виховання | Брати участь у спільних урочистих зібраннях, святкуваннях, спортивно-масових заходах школи, відзначення днів села, району | Постійно | Заступник директора з НВР, педагоги-організатори |
12 | Сприяння діяльності установ, навчальних закладів, організацій клубів, та осередків громадської активності, спрямованих на патріотичне виховання молоді | Забезпечення взаємозв’язків з районними управліннями, службами, освітніми, культурно-просвітницькими закладами, творчими спілками, громадськими організаціями з питань організації і підтримки різних форм дозвілля та зайнятості дітей і підлітків у позаурочний час | Постійно | Педагогічний колектив |
Підтримка та сприяння розвитку учнівського самоврядування . | Постійно | Заступник директора з НВР ., педагоги-організатори, педагогічний колектив |
Підтримка та сприяння розвитку державно-громадського управління освітою; забезпечення координації спільної діяльності адміністрації школи, батьків та учнів | Постійно | Педагогічний колектитв |
13 | Підтримання кращих рис української нації – працелюбності, прагнення до свободи, любові до природи та мистецтва, поваги до батьків та родини | Проводити благоустрої у школі на прилеглих територіях | Під час місячників благоустрою та до початку навчального року | Заступник директора з НВР, педагоги-організатори, класні керівники |
Здійснювати заходи зі збереження територій та об’єктів природно-заповідного фонду, формування у населення екологічної культури і підвищення екологічної свідомості, розвитку у школі юннатівського руху, широкого залучення дітей та молоді до природно-заповідної справи | Постійно | Вчитель біології, класні керівники |
Організувати шефство школи, «зелених патрулів» над місцями поховань загиблих воїнів Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років, жертв голодомору та політичних репресій у населених пунктах | Постійно | Класні керівники |
14 | Створення умов для розвитку громадянської активності, професіоналізму, високої мотивації до праці як основи конкурентоспроможності громадянина, а відтак, держави | У школі проводити різносторонню роботу щодо розвитку громадянської активності, професіоналізму, високої мотивації до праці учнівської молоді | Протягом навчального року | Заступник директора, педагоги-організатори, педагогічний колектив |
15 | Сприяння розвитку фізичного, психічного та духовного здоров’я | Забезпечувати участь на всіх етапах масових заходів художньо-естетичного, науково-технічного, еколого-натуралістичного, туристсько-краєзнавчого, національно-патріотичного, фізкультурно-оздоровчого, військового та спортивного напрямку | Щороку | Заступник директора з НВР . |
Організація та проведення заходів, направлених на збереження та зміцнення здоров’я учнівської молоді, формування у школярів свідомої мотивації здорового способу життя, навичок дбайливого ставлення до власного здоров’я та життя | Постійно | Вчителі фізичного виховання та основ здоров’я |
Сприяння участі школи, учнівської молоді в інноваційних просвітницько-оздоровчих превентивних програмах: «Рівний - рівному», «Майбутнє починається сьогодні», «Діалог», «Європейська мережа шкіл сприяння здоров’ю», «Школа проти СНІД», «Захисти себе від ВІЛ» тощо. | Постійно | Педагоги-організатори |
Участь у районних спортивних змаганнях, зборах. | Постійно | Вчитель фізичного виховання |
16 | Виховання здатності протидіяти проявам аморальності, правопорушень, бездуховності, антигромадської діяльності | Забезпечення проведення комплексу заходів з профілактики правопорушень, бездоглядності та безпритульності серед дітей і підлітків. | Постійно | Соціальний педагог,педагоги-організатори, класні керівники |
Проводити роботу для розвитку пластового (скаутського) руху, спрямованого на всебічний розвиток особистості, її моральних, духовних і фізичних якостей, патріотичне виховання підростаючого покоління, відродження історичних та культурних традицій Українського народу | Постійно | Педагоги-організатори |
Сприяння активізації діяльності педагогічного колективу з органами учнівського та батьківського самоврядування щодо формування у дітей та молоді духовності, моральної культури, толерантної поведінки, уміння жити в громадянському суспільстві | Постійно | Заступник директора з НВР , педагоги-організатори,соціальний педагог, класні керівники |