Тривалість уроків: в 1класі –35 хвилин, в 2-4 класах – 40 хвилин, в 5-11класах – 45 хвилин.
Безперервна навчальна діяльність при використанні технічних засобів навчання під час проведення навчальних занять та під час організації освітнього процесу за дистанційною формою: у 1 класі – 10 хвилин; в 2-4 класах – 15 хвилин; в 5-7 класах – 20 хвилин; в 8-9 класах – 20 хвилин; в 10-11 класах – 25 хвилин.
Тривалість виконання завдань для самопідготовки учнів у позанавчальний час не рекомендується більше 1 години у 3 – 5 класах, 1,5 години у 6 – 9 класах, 2 години - у 10-11(12) класах. Учням 1-2 класів не рекомендуються обов’язкові завдання для самопідготовки у позанавчальний час.
Класи | 1класи | Перерви | 2-4 класи | Перерви | 5-11 класи | Перерви |
1 урок | 08-30-09-05 | 09-05-09-15 | 08-30-09-10 | 09-10-09-25 | 08-30-09-15 | 09-15-09-25 |
2 урок | 09-15-09-50 | 09-50-10-00 | 09-25-10-05 | 10-05-10-20 | 09-25-10-10 | 10-10-10-20 |
3 урок | 10-00-10-35 | 10-35-11-05 | 10-20-11-00 | 11-00-11-35 | 10-20-11-05 | 1105-1135 |
4 урок | 11-05-11-40 | 11-40-11-50 | 11-35-12-15 | 12-15-12-30 | 11-35-12-20 | 12-20-12-30 |
5 урок | 11-50-12-25 | 12-25-12-35 | 12-30-13-10 | 13-10-13-25 | 12-30-13-15 | 13-15-13-25 |
6 урок | _________ | __________ | 13-25-14-05 | __________ | 13-25-14-10 | 14-10-14-30 |
7 урок | __________ | __________ | __________ | __________ | 1430-1515 | 1515-1525 |
Для забезпечення цілісності освітнього процесу, зокрема за дистанційною формою здобуття освіти, необхідно враховувати результати оцінювання учнів / учениць. Також важливо формувати в учнів уміння аналізувати власну роботу, власні результати навчання, визначати для себе подальші завдання. У кожний урок / заняття необхідно включати роботу з учнями за результатами оцінювання, самооцінювання, взаємооцінювання.
Під час оцінювання навчальних досягнень важливо враховувати дотримання учнями принципів доброчесності, а саме: вияв поваги до інших осіб, їх прав і свобод, дотримання принципів академічної доброчесності. У разі порушення учнем / ученицею принципів доброчесності під час певного виду навчальної діяльності учитель може прийняти рішення не оцінювати результат такої навчальної діяльності.
Керуючись правом на автономію у виборі змісту, форм і методів роботи, учитель може використовувати самостійно визначені або розроблені способи фіксації зворотного зв’язку з учнями; при цьому важливим є забезпечення ефективності процесу оцінювання задля досягнення очікуваних результатів учнями.
Оцінка результатів навчання учнів є конфіденційною інформацією, яку повідомляють лише учневі / учениці, його / її батькам (іншим законним представникам).
За дистанційного та змішаного режимів навчання оцінювання результатів навчання учнів може здійснюватися очно або дистанційно з використанням можливостей інформаційно-комунікаційних (цифрових) технологій, зокрема відеоконференцзв’язку.
Оцінювання результатів навчання учнів у закладах загальної середньої освіти врегульовано:
Методичними рекомендаціями щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 13.07.2021 № 813;
Методичними рекомендаціями щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 01.04.2022 № 289 (чинні для 5 класів);
Критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 13.04.2011 № 329;
Орієнтовними вимогами оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 № 1222 із змінами, додаток 2 (чинні для 6-11 класів);
Інструкцією з ведення класного журналу 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 03.06.2008 № 496.
Всеукраїнський онлайн розклад>>>
Проєкт "Відкритий урок" каналу ТРК "Київ">>>
3. Допомога батьків в організації дистанційного навчання: рекомендації НУШ>>>
Шановні учні, виконані завдання можна надсилати вчителям(згідно з предметом) на електронні адреси або спілкуватися через класні групи у Telegram
Чихман В.М. vika_bobro@ukr.net
Єнакі О.Р. yenakiolga@gmail.com
Никитюк Л.О. Lybov.nikityk@gmail.com 09805160553
Саміленко Н.А. saminata@meta.ua
Щипанова Н.О. – 0663549368
Мірошніченко А.Г alla.miroshnichenko@ukr.net
Волошина С.П. – vs3619112@gmail.com
Петренко О.П. - olya-2706@ukr.net
Пилипенко А. М. - pilipenko_alla@ukr.net
Бережна О.І. – 14081954oi@gmail.com 0972326294
Самаєва Р.П. lana.samaieva@ukr.net
Саміленко С.О. semik2010@meta.ua
Колесник Н.А. nadijakolesnuk81@gmail.com
Литовка Л.В. LV_inf_2018@ukr.net
Буряк С.В. sburyk@gmail.com
Електронні освітні ресурси – це основний компонент інформаційного освітнього середовища, який орієнтований на реалізацію освітнього процесу за допомогою ін- формаційно-комунікаційних технологій і на застосування нових методів і форм навчання, таких як: електронне навчання; мобільне навчання; мережеве навчання; автономне навчання; змішане навчання; спільне навчання.
![]() ![]() | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |