№ | Прізвище ім. я по батькові | Посада | Клас |
1 | Качан Альона Олександрівна | голова | 1-А |
2 | Онищук Олена Олександрівна | голова | 1-Б |
3 | Дорошенко Ірина Сергіївна | голова | 2-А |
4 | Тимощук Інна Григорівна | голова | 2-Б |
5 | Костенко Віктор Іванович | голова | 3 |
6 | Рева Олена Іванівна | голова | 4 |
7 | Чіхман Вта Анатоліївна | голова | 5-А |
8 | Коніна Ірина Олександрівна | голова | 5-Б |
9 | Кулик Луїза Гулямівна | голова | 6 |
10 | Карпенко Ніна Іванівна | голова | 7 |
11 | Бесчеснюк Вікторія Станіславівна | голова | 8 |
12 | Тригубенко Леся Михайлівна | голова | 9 |
13 | Печуркіна Тетяна Віталіївна | голова | 10 |
14 | Лисенко Любов Миколаївна | голова | 11 |
1. Організація навчально-виховного процесу в навчальному закладі у новому навчальному році:
• Обговорення навчального плану НВК на 2016 - 2017 рр. Використання варіативної складової частини навчального плану;
• Про формування та функціонування системи виховання школярів в контексті Національної Програми виховання дітей та учнівської молоді в Україні.
2. Трудове виховання дітей у сім'ї. Законодавство про працю неповнолітніх:
• Допомога родини в проведенні професійної орієнтації дітей ;
• Законодавство України про працю неповнолітніх;
• Праця дитини в сім’ї.
3. Захист прав дитини.
• Законодавча база про права дитини.
4. Насильство в сім’ї:
• Закон України "Про ненасильство в сім'ї";
• Що ми розуміємо під насильством;
• Як діти реагують на насильство;
• Як дитячі переживанні відбиваються на поведінці дітей;
• Дитяча агресивність: що може викликати агресивні почуття і дії наших дітей, як ми можемо допомогти дитині.
5. Здоров'я дитини:
• Формування навичок здорового способу життя у дітей та підлітків;
• Профілактика тютюнокуріння;
• Проблеми наркоманії та токсикоманії. Напрямки роботи;
• Профілактика алкоголізму у дітей та підлітків;
• Шкідливі звички: як розпізнати і запобігти;
• Поради щодо встановлення довіри між підлітками, батьками та вчителями в кризовий для них період.
6. Батьки і діти: конфлікт чи взаєморозуміння:
• Причини виникнення конфліктів в сім’ї, їх подолання ;
• Позитивні і негативні наслідки конфліктів в сім’ї;
• Способи розв'язання конфліктів. Визначення основних способів поведінки;
• Пам'ятка для батьків щодо спілкування батьків з дітьми. (Додається).
7. Профілактика ВІЛ/СНІДу, наркоманії, алкоголізму серед учнівської молоді:
• Що таке ВІЛ/СНІД;
• Механізми та шляхи передачі ВІЛ - інфекції;
• Розуміння соціальних та економічних наслідків поширення ВІЛ-інфекції в Україні;
• Профілактика зараження ВІЛ;
• Попередження передачі ВІЛ від матері до дитини;
• Поведінка спрямована на зменшення ризику ;
• Як говорити з дитиною про СНІД.
8. Взаємовідносини у сім'ї і морально-етичне виховання дітей шкільного віку.
9. Заохочення і покарання. Хочу, можна, не можна, потрібно.
10. Як розуміти щастя дитини (відверта розмова). Тестування „Ви і ваші діти".
11. Формування культури поведінки як мета і результат профілактичної роботи з дітьми:
• Суть ранньої профілактики відхилень у поведінці дітей;
• Причини і фактори негативних проявів у поведінці дітей;
• Здоров’я дитини як засіб попередження негативних проявів у поведінці дітей.
12. Проблеми рабства в Україні. Як захистити себе та своїх дітей.
13. Особистісно орієнтований підхід до формування естетичних нахилів у сім'ї.
14. Творчий звіт класних керівників.
15. Творчий звіт педагогічного колективу.
16. Формування у дітей та підлітків позиції бути гідним прийняти естафету людської духовності.
17. Роль і місце батьків у виховній системі навчального закладу.
18. Розвиток пізнавальних здібностей у дітей та підлітків.
На батьківських зборах виносяться також питання організації життєдіяльності навчального закладу. Це – харчування учнів НВК, використання позабюджетних коштів, організація виховних заходів тощо...
![]() ![]() | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |